Online poradňa

Online poradňa slúži užívateľom ako priestor pre komunikáciu o všetkom, čo súvisí s podnikaním. Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít.

Pred založením akejkoľvek otázky najprv skúste pohľadať, či daná otázka už v poradni nie je zverejnená, aby ste sa vyhli zakladaniu duplicít. Pre zadávanie otázok musíte byť zaregistrovaní. Vyberte si tému. Kliknite na políčko "Pridaj novú otázku". Napíšte nadpis a text otázky. Odošlite kliknutím na "Odošli otázku". Nadpis a text otázky sa ihneď objavia na obrazovke. Odpoveď dostanete do jedného týždňa. O zodpovedaní Vašej otázky budete informovaní aj emailom.

Snažte sa o stručnosť, výstižnosť a dodržiavanie zásad slušnej a profesionálnej komunikácie (v prípade nejasnej otázky Vás požiadame o spresnenie).

Téma Nepoužíval som podnikatelský učet

Otázka
Som živnostník a doteraz som vystavoval faktúry, ktoré klienti platili na môj osobný účet. Z tohto účtu som platil len súkromné výdavky, žiadne podnikateľské. Vystavil som už tri faktúry a momentálne zakladám podnikateľský účet. Čo musím vyriešiť, aby som napravil svoju chybu?
Odpoveď
Táto otázka bola zodpovedaná pre prístup k odpovedi sa môžete registrovať.