Tipy a inšpirácie, ako vybrať reklamný predmet

Získať a udržať si zákazníkov môže stáť veľa úsilia. Snom každej firmy je mať stálu klientelu a dobru povesť. Propagácia je preto skvelá príležitosť, ako sa spojiť so zákazníkmi. Aké máte možnosti propagácie a ako vybrať reklamný predmet?

Vaša cieľovka

Online

Ak sa vaše publikum nachádza za obrazovkou alebo mobilom, treba myslieť na to, čo títo ľudia potrebujú. Na to, aby dobre fungovali môžu potrebovať rôzne technické vychytávky, ako sú napríklad USB kľúče, bluetooth reproduktory, slúchadlá či podložky na myšky.

Offline

Ak predávate slnečné okuliare, vyhľadávajte také miesta, kde sa nachádzajú ľudia, ktorí majú väčšiu pravdepodobnosť nákupu vášho produktu. Promovať napríklad nanuky na Islande, asi nebude ideálne. Pohrajte sa so samotnou myšlienkou a vytvárajte asociácie s vlastnosťami vášho produktu alebo služby.

Docieľte, aby vaše logo na reklamných produktoch bolo viditeľné na správnych miestach a v správnom čase.

Tip: Nebojte sa ľudí obdarovať. Reklamný predmet vôbec nie je strata, ale investícia do vzťahu s vašim zákazníkom.

Reklamné predmety, ktorými zaujmete

Reklamné predmety slúžia aj ako originálne darčeky pre vašich doterajších zákazníkov a na oslovenie nových potenciálnych nákupcov. Pozrite sa na ukážku reklamných predmetov:

● Perá a písacie potreby

● Zápisníky

● Prívesky na kľúče

● Nákupné tašky

● Poháre

● Rúška

● Pokrývky hlavy

● Oblečenie, napríklad s vlastnou potlačou na tričká, mikiny a podobne

Čím môžete obdarovať zákazníka?

Nemusí to byť nič drahé, niekedy stačí naozaj veľmi málo! Predávate limonády? K objednávke pribaľte stužku s vašim logom. Pracujete v kaderníctve? Rozdajte zákazníčkam štýlové kozmetické hrebene alebo zrkadielka. Pracujete ako fotograf? Nástenný kalendár s peknými a kvalitnými produktovými fotografiami s vašim logom a kontaktými informáciami môže byt' taktiež super nápad.

Tip: Ak máte eshop do popredia sa dostáva aj darček k objednávke. Ak si chcete zachovať lojalitu zákazníka a podporiť ho, aby u vás nakúpil aj nabudúce, darujte mu k objednávke praktickú drobnosť. Pomôže vám to určite aj pri expandovaní vášho e shopu.

Dôležité je, aby reklamný predmet resp. darček plnil svoju marketingovú úlohu. To znamená, že by mal byť užitočný, kvalitný a zapamätateľný.

Ponúknite zákazníkom niečo navyše. Bez ohľadu na to, pre aký typ reklamných predmetov sa rozhodnete, ich jedinečná úprava s vašim logom, niečím špeciálnym vám umožní budovať si trvalý vzťah so svojimi zákazníkmi.


Obrázky: Pixabay a Unsplash