Ako motivovať klientov v období úspor? Inovatívne prístupy v oblasti poskytovania služieb!

Podnikanie v období úspor prináša celý rad výziev, a to nielen pre podniky, ale aj pre jednotlivých poskytovateľov služieb. Práve v tejto dobe sa klienti stávajú omnoho opatrnejšími a starostlivo vyberajúcimi spotrebiteľmi, ktorí venujú zvýšenú pozornosť tomu, aké služby využívajú a za akú službu utratia svoje peniaze. Ako teda môžu malí podnikatelia a živnostníci v službách motivovať svojich existujúcich a potenciálnych klientov v krízových obdobiach a zaujať ich svojim prístupom? Cesta k zákazníckej lojalite môže viesť cez inovatívne prístupy rezervačného systému!

Jednoduchosť vytvorenia rezervácie je rozhodujúca

V období, kedy klienti očakávajú hladký priebeh objednávky či rezervácie cez online kanály, môže jednoduchá a rýchla online rezervácia znamenať preferenciu práve vašej ponuky pred konkurenčnou. Nech už sa venujete akémukoľvek odboru, je dôležité sa zamyslieť nad investíciami do moderných a používateľsky prívetivých online rezervačných platforiem, ktoré zákazníkom umožnia objednanie služieb z pohodlia domova a možno aj niečo viac.

Vernostný program ako motivácia k ďalšej návšteve

Vytvorenie vernostných programov v rámci online rezervačného systému môže byť ďalším efektívnym spôsobom motivácie klientov. Ponukou zliav, bonusov alebo špeciálnych ponúk pre pravidelných zákazníkov ukážete, ako veľmi si vážite ich lojalitu. Nemusíte pritom investovať do zákazníckych kariet, vývoja aplikácie alebo QR kódu na vašich prevádzkach. Niektoré rezervačné systémy majú možnosť aktivácie vernostného programu v rámci svojho rozhrania už predpripravenú.

SMS upomienka ako praktický pomocník pre obe strany

Vo chvíli, kedy sa každá rezervácia a klient cení, môže byť efektívnym nástrojom aj zasielanie sms upomienok na objednané termíny. Takáto forma komunikácie umožňuje rýchle a priame upozornenie na blížiaci sa termín alebo rezerváciu. Je to dôležité nielen z dôvodu minimalizácie neobsadených termínov, ale tiež ako odkaz zákazníkom, že sú pre podnik dôležití. Okrem pripomienok konkrétnych termínov môžete ďalej používať automatické zasielanie blahoželania k narodeninám, darovanie časovo obmedzeného kreditu na svoje služby, automatické povýšenie zákazníkov medzi VIP alebo môžete skúsiť osloviť tých, ktorí už dlhšiu dobu vaše služby nevyužili.

Chcete využiť všetky spomenuté online vychytávky aj vo vašom podnikaní a neplatiť pritom niekoľko systémov či aplikácií? Všetko a omnoho viac za vás vybaví online rezervačný systém Reservanto, ktorý v sebe ukrýva nielen online rezervácie, ale aj vernostné programy, sms pripomienky alebo pokladničný systém. Spojte v jednom nástroji všetko to, čo pomôže vašim zákazníkom opäť vyhľadať vaše služby.