Aktuality


SLUŹBY: Adresát si môže dať doručiť zásielku tam, kam potrebuje


Bratislava/Banská Bystrica 6. júna (TASR) - V prípade, že si zákazník doma nájde oznámenie o uložení zásielky na pošte (žltý lístok) a nemá čas si po zásielku zájsť na svoju dodávaciu poštu, môže zavolať na telefónne číslo pošty, ktoré je na oznámení uvedené a požiadať, aby mu pošta túto konkrétnu zásielku doposlala na iné miesto.

Ak má adresát problém s preberaním zásielok na svojej dodávacej pošte opakovane a má záujem tento problém riešiť, má možnosť požiadať o časové doposielanie svojich zásielok na ľubovoľné obdobie. Služba je spoplatnená mesačným paušálom a platí sa vopred na celé zvolené obdobie, napr. pri objednaní tejto služby na 1-5 mesiacov zaplatí občan 3,35 eura (túto službu je možné objednať si aj na dlhšie obdobie).

O službu možno požiadať na ktorejkoľvek pošte prostredníctvom tlačiva, ktoré je k dispozícii aj na www.posta.sk, najmenej päť pracovných dní pred požadovaným začiatkom doposielania. V tomto prípade si zákazník určí adresu, na ktorú mu má pošta doposielať všetky jemu došlé zásielky – môže to byť aj adresa do práce. Pošta na základe takejto žiadosti nebude doručovať zásielky adresované na pôvodnú adresu adresáta (teda jeho domácu adresu), ale automaticky ich vždy dopošle na novú - ním zvolenú adresu.

TASR informovala Bela Lisáková zo Slovenskej pošty.

pe pa